SPONSORLUK

Sponsorluk

Ulusal ve uluslararası organizasyonların sponsorluk;

Günümüzün etkin bir pazarlama aracı olan sponsorluk, hizmetlerimiz arasında önemli bir yer tutar. Odağımızda perakende, alışveriş merkezleri ve gayrimenkul sektörlerini ve onlara hizmet veren firmaları alarak, sektörü bir araya getiren konferans organizasyonlarında sponsorluk ajansı olarak konumlanır. Büyük organizasyonlar için müşterilerine sponsorluk faaliyetleri aracılığıyla hedef kitleleriyle doğrudan ve interaktif iletişim kurabilme imkanı sunar.

“Doğru Buluşmalarda”, reklamdan daha yüksek olduğu kanıtlanan iletişim aracı sponsorluk konusunda sahip olduğu önemli deneyimi, “sponsorluk ajansı” olarak müşterileriyle paylaşır. Araştırma, planlama, uygulama ve değerlendirmeyi kapsayan tüm süreçleri ile sponsorluğun başarı ile yönetilmesine yönelik ajans hizmeti verir.

member

Sponsorluk kapsamındaki faaliyetlerini şöyle özetlemek mümkün:

  • Etkinlik ve etkinlik sahibi kuruma özel sponsorluk stratejisinin oluşturulması, sponsorluk sisteminin kurulması,
  • Sponsor olarak konumlanacak firmaya, firma/marka değeri ile paralel bir sponsorluk strateji danışmanlığı verilmesi, buna bağlı olarak, kurumsal iletişim bütünlüğü içerisinde, marka imajını arttırma, marka farkındalığı yaratma ve yükseltme, firma hedeflerini destekleyecek ve rekabette farklılaştıracak, sponsorluğun seçilmesi
  • Her iki taraf için -sponsor olacak firma ve sponsor olunacak etkinlik- kazan kazan durumu yaratacak bir ilişkinin kurulması, markaya özel yaratıcı proje tasarlanması,
  • Sponsorluğun kurumsal iletişim bütünlüğü içerisinde “etkin ve yaratıcı yaklaşımlarla” duyurulması,
  • Hedefleri, detayları, tanıtım faaliyetleri, ismi ve kriz planıyla sponsorluğun etkin şekilde yönetimi konusunda danışmanlık verilmesi.
member